jógaház - a Sivananda jógarendszer tagja

Indiában jártunk - élménybeszámoló

Időpont: 2019 április 13 szombat délután 4 óra.   Helyszín: Szelídmozgás Jógaház, Kecskemét, Magyar utca 19sz.     Nem szükságes bejelentkezni, szeretettel várunk mindenkit!        2019 márciusában a szelídjógások kis csapata 12 fővel Indában járt.  Úticélunk elsősorban Rishikes, a "Jóga fővárosa" volt, mely spirituás feltöltődésünket segítette. Itt található Mesterünk, Szvámi Sivánanda Ashramja is, ahová  feljthetetlen látogatást tettünk. Minden este részt vettünk a Ganga pudzsán Rishikesben majd Haridvárban is.

Reggelente jógáztunk, kicsit megfürödtünk a Gangesz folyóban, napközben túráztunk a folyó partján, ellátogattunk Vaszistha barlang - ashramjába.

Kisbusszal India második legfontosabb torkolatához utaztunk Devprayagba, elég kalandos, szerpentines úton a Himalájában. Itt találkozik a Bhagirati folyó az Alaknandával, ettől a ponttól nevezik Gangesznek a Gangeszt.

A sivánanda Ashramon kívül, ellátogattunk a Beatles -féle Ashramba is és énekeltük a legendás Beatles dalokat.

Majd Dehradun felé utaztunk, ellátogattunk a Rabló - barlangba és a tibeti negyedben található buddhista sztupába. Éjszakai vonattal indultunk vissza Delhibe, városnézés, bazározás, minden ami belefért.

Útunk során megismerkedtünk az ashrami élettel, indiai laktovegetáriánus konyha szerint étkeztünk.

Köszönjük Leveles Zoltán Harijannak, hogy "véletlenül" találkozhattunk vele Rishikesben és felejthetlen napokat töltött velünk a jóga ősi tudományának helyszínén! Természetesen az élménybeszámolón Ő is itt lesz velünk.

OM    OM      OM

Az élménybeszámoló mindenkinek ingyenes. Köszönjük, hogy megoszthatjuk veletek!

Reggeli jóga az indiai ashramban